Subscribe:

Ads 468x60px

Tuesday

SENSACREAM



SENSACREAM 
RM 39.90 (SEMENANJUNG)

RM 45.00 (Sabah/Sarawak/Labuan)
SensaCream adalah gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Istimewanya formula Sensa Cream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superba yang sudah terkenal dengan keberkesanan dalam merawat masalah mati pucuk dan lemah tenaga batin.

Dengan haruman lavender, ia juga mengandungi antiseptik dan aroma yang mengasyikkan. Sensa Cream sangat berkesan jika digunakan dengan kerap apabila semua bahan aktif dapat menyerap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam 6666 saluran darah di dalam zakar.

Semua ramuan yang terkandung di dalam Sensa Cream telah diuji di makmal dan terbukti berkesan untuk melancarkan perjalanan darah, mengurangkan pembekuan darah dan membesarkan diameter saluran darah.

Dengan hormone pheromone yang terkandung di dalam lintah, ia juga mampu meningkatkan ghairah pasangan anda melalui deria bau. Ternyata Sensa Cream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki, terutama yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lebih lama. Gunakan Sensa Cream dengan teknik urutan Sensaoil/Sensa Cream.

0 comments: